Splošni pogoji spletne trgovine Frappe so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).




Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem




Z oddajo naročila za nakup izbranih artiklov na našem spletnem mestu se strinjate s splošnimi pogoji sodelovanja in nakupa.




Pogoji nakupa na spletnem mestu www.frappe.si

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine na spletnem mestu www.frappe.si (v nadaljevanju: Pogoji) in se z njimi strinja.




Spletno prodajo na www.frappe.si izvaja podjetje REF d.o.o., Bezjakova 29, 2341 Limbuš, Pekre.




Spletna trgovina www.frappe.si vam preko spleta omogoča nakup dekorativnih slik, tapet in ostalih stenskih okraskov, kar je razvidno iz prikaza na podstraneh na strani www.frappe.si. Na spletnem mestu www.frappe.si si lahko ogledate našo ponudbo, informacije o artiklih in cene. Pogoji nakupa so določeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.




Naročanje

Spletni nakup v spletni trgovini www.frappe.si se lahko opravi kot gost ali kot registriran uporabnik. V obeh primerih se v našo bazo beležijo podatki uporabnikovega opravljenega nakupa. Postopek registracije se lahko opravi skozi korake nakupa ali ločeno na podstrani "Ustvari račun". Z registracijo uporabnik pridobi svoje uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nesporno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registriranim uporabnikom je v nadaljevanju omogočen vpogled v zgodovino svojih opravljenih naročil in podatke svojega uporabniškega računa. Podatke svojega uporabniškega računa lahko vsak uporabnik kadarkoli spremeni z vpisom v svoj profil. Podatek, ki ga ni mogoče spreminjati je e-mail naslov. V primeru, da uporabnik želi spremeniti svoj e-mail naslov, si mora kreirati nov uporabniški račun s postopkom registracije. Varovanje osebnih podatkov je opisano v nadaljevanju pod posebno točko.




Ob vsakem naslednjem nakupu se mora uporabnik v spletno trgovino prijaviti z ob registraciji pridobljenem uporabniškem imenu in geslu, po prijavi v spletno trgovino pa lahko v zavihku Uporabniške strani svoje podatke spreminja, posodablja in pregleduje (naslov, geslo za dostop, pregled preteklih naročil itd.).




Ob pregledovanju ponudbe ob izbranih artiklih uporabnik izbere možnost "V košarico". Izbrani artikli so zbrani v košarici (ikona desno zgoraj), ki jo lahko uporabnik kadarkoli preveri in v njej uredi artikle (spremeni količino in/ali jih odstrani iz seznama). Uporabnik postopek naročila nadaljuje s klikom na gumb »Nakup«, kjer pregleda seznam izbranih izdelkov. V košarici uporabnik v 4 korakih opravi celoten nakup:

 

  1. korak: uporabnik izpolni svoje osebne podatke za obdelavo naročila.
  2. korak: uporabnik vnese naslov za račun in dostavo.
  3. korak: uporabnik izbere in se strinja z načinom dostave.
  4. korak: uporabnik izbere način plačila (po predračunu, po povzetju, kreditna kartica ali paypal), označi, da se strinja s splošnimi pogoji in s klikom na gumb »Potrdi« zaključi nakup in izvede naročilo. Uporabniku se prikaže potrditev nakupa, hkrati prejme tudi e-poštno sporočilo o potrditvi nakupa s povzetkom nakupa na e-naslov, katerega je vpisal v košarici.

 



Z uporabnikovo potrditvijo in izvedbo naročila v 4. koraku nakupnega postopka podjetje REF d.o.o. pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila.





Pred potrditvijo Frappe naročilo pregleda in si pridržuje pravico do zavrnitve v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer bo kupec obveščen v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave lahko podjetje pokliče kupca na njegovo telefonsko številko, ki jo je vnesel v košarici, ali kontaktira preko email naslova.




Kupoprodajna pogodba med REF d.o.o. in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje REF d.o.o. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Z oddajo naročila kupec jamči za točnost podatkov in hkrati potrjuje pogoje poslovanja ter jih nepreklicno in izključno priznava in sprejema kot sestavni del njegovega naročila.




Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja REF d.o.o., Bezjakova 29, 2341 Limbuš ali na P.E. Kamnica, na naslovu Vrbanska cesta 97, 2351 Kamnica.




Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na e-naslov info@frappe.si.




Stvarne napake, reklamacije in garancija

V skladu z ZVPot podjetje REF d.o.o. nosi odgovornost za stvarne napake na blagu.




Kupec mora podjetje REF d.o.o. o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v roku 30 dni od odkritja napake in hkrati omogočiti pregled blaga. REF d.o.o. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po poteku z zakonom določenega roka od prevzema blaga.




Pravico do uveljavljanja stvarne napake na blagu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.




V podjetju REF d.o.o. se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času, v obojestransko zadovoljstvo in v skladu z zakonsko veljavnimi določili.




Reklamacijo (vračilo napačnega, nepopolnega ali poškodovanega blaga) javite preko e-pošte info@frappe.si.




Po potrditvi oz. uskladitvi z vami bomo organizirali prevzem pošiljke preko GLS ali drugega ponudnika.




Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Dobavitelj artikla jamči za kakovost oziroma njegovo brezhibno delovanje v garancijskem roku, če se uporablja v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računih in začnejo teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.




REF d.o.o je s svojim lastnim servisom organiziranem na naslovu P.E. Kamnica, Vrbanska cesta 97, 2351 Kamnica usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in samostojno odloča o reševanju reklamacij, o zamenjavi izdelka v okvari, razen v primerih kjer je označeno drugače.




Kupec mora ob uveljavljanju garancije dostaviti z opremo tudi garancijski list in račun, kjer je naveden datum nakupa, serijska številka in garancijski čas za posamezni artikel.




Garancijska doba za artikel, ki ga stranka pošlje ali prinese v REF d.o.o. v popravilo ali garancijsko zamenjavo, velja toliko časa, kot je navedeno na garancijskem listu. Ta doba začne teči od datuma, navedenega na računu oz. garancijskem listu artikla. Napake in škode, povzročene zaradi napačne uporabe opreme, ki jo dobavlja REF d.o.o., niso pokrite z garancijskimi pogoji. V primeru, da garancijska doba ni navedena na garancijskem listu ali računu, velja garancijska doba na kvaliteto 1 leto, garancija na zadovoljstvo pa 30 dni. Kar pomeni, da lahko kupec v primeru nezadovoljstva izdelek vrne, če le-ta ni poškodovan zaradi malomarne uporabe, personaliziran, ali na kakšen drug način razvrednoten.




Cene

Vse cene so prikazane v EUR in vključujejo DDV, ki je jasno naveden na končnem obračunu. Cene in ostale ugodnosti (popusti…) veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Navedene cene veljajo le za nakup preko spletne trgovine www.frappe.si in za spodaj navedene načine plačila pod navedenimi pogoji.




Frappe si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila.




V primeru, da je podatek o ceni napačen oz., da se cena spremeni med obdelavo naročila, Frappe kupcu omogoči odstop od nakupa.




Način plačila

Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli na vaš e-naslov (v .pdf formatu) takoj po dostavi paketa oziroma v fizični obliki takoj po prevzemu paketa.




V spletni trgovini www.frappe.si so na voljo naslednji načini plačila:
 

 

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta ali paypalom nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na info@frappe.si

 




**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

 




Pri izbranem plačilu »po predračunu« boste v svoj elektronski predal prejeli podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oz. sklic in namen plačila. V tem primeru boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke. Po opravljenem plačilu nam lahko zaradi hitrejše obravnave naročila na e-naslov info@frappe.si pošljete potrdilo o plačilu. Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 3 delovnih dneh, v nasprotnem bo Frappe naročilo preklical.

 




Plačilo na TRR podjetja REF d.o.o. se uredi na podlagi podatkov, ki jih uporabnik prejme v primeru izbire plačila Po predračunu.

 




Dostava

Naročeno blago, ki je na zalogi, bomo v dostavo oddali v največ 10 delovnih dneh po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu v primeru izdelave predračuna, če ni drugače označeno. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato prosimo za razumevanje. Prav tako se čas pošiljanja spreminja glede na naročen izdelek, saj so izdelki narejeni po naročilu. Na primer španske stene lahko v skrajnih primerih potrebujejo tudi do 14 dni za izdelavo. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.




Dostava se izvaja v sodelovanju z GLS ali drugim dostavljavcem. Če vas v času dostave ni doma, lahko naročene artikle prevzamete v skladu s pravili dostavne službe.

 



Kupec je pred prevzemom dolžan blago vizualno in številčno pregledati, ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu. Obvestilo o reklamaciji mora nemudoma poslati na e-naslov info@frappe.si




Stroški dostave, račun

Stroške pakiranja in dostave plača kupec. Strošek se izračuna glede na veljaven cenik in maso pošiljke ter pripadajoče stroške pakiranja, embalaže ipd. Strošek pošiljanja bo izračunan in ločeno prikazan pred oddajo naročila. DDV je vključen v ceno dostave.



Stroški pakiranja in dostave se obračunajo že pri nakupu v spletni trgovini www.frappe.si



Kupec prejme blago dostavljeno na naslov v skladu s pravili dostavne službe.



Račun za oddano naročilo prejme po mailu in se z nakupom strinja, da ne bo prejel računa v fizični obliki.



Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.



Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila, ker kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov s strani Frappe-ja ne bo upošteval.


 


Odstop od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh od prevzema blaga odstopi od pogodbe in v tem času pošlje pisno obvestilo o odstopu (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti). Zakonsko določeno obdobje 14 dni je individualno podaljšano na 30 dni s strani podjetja REF d.o.o., ki si pridržuje pravico, da oceni, ali je blago primerno za odstop od pogodbe, ali ga je uporabnik zlorabil in spremenil njegove lastnosti ter ni primerno za vračilo.



Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje REF d.o.o, Bezjakova 29, 2341 Limbuš, Pekre, na e-poštni naslov info@frappe.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe.



V primeru odstopa od pogodbe nosi potrošnik neposredne stroške vračila blaga.



Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopa, mora blago vrniti podjetju REF d.o.o. čimprej oz. najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora kupec vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži, skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo.



Podjetje vrne kupnino v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu. Podjetje ima pravico zadržati vračilo prejete kupnine do prevzema vrnjenega blaga oziroma dokler blago potrošnika ni vrnjeno na sedež podjetja in pregledano o morebitnih poškodbah ipd.
 


Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


 


Pritožbe in spori

REF d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si bo po svojih najboljših močeh prizadeval zagotavljati učinkoviti sistem obravnavanja pritožb.



V primeru težav se kupec lahko poveže s podjetjem REF po elektronski pošti na info@frappe.si



Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
 


REF d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka.
 


Morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine www.frappe.si med kupcem in REF d.o.o., bosta stranki prvenstveno reševali sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Mariboru.
 


REF d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.




Varovanje osebnih podatkov

S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih) in ostalo potrebno komunikacijo.



REF d.o.o. se obvezuje, da bo z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki ravnala v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ustrezna zaščita pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali odkritjem s strani tretjih oseb). Kljub ustreznim tehničnim in organizacijskim postopkom za zavarovanje podatkov, ki jih zbiramo, REF d.o.o. ne more izključiti morebitne zlorabe podatkov, saj je internet navkljub varnostnim ukrepom in varnostnim komunikacijskim protokolom nepredvidljiv medij.
 


Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi sam uporabnik, s tem, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno originalno opremo svojega računalnika, ki je posodobljena in protivirusno zaščitena.
 


Za potrebe poslovanja REF d.o.o. zbira naslednje uporabnikove podatke: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov elektronske pošte, kontaktno telefonsko številko ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesejo v obrazce na spletnem mestu www.frappe.si. Frappe ne odgovarja za točnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki.




O piškotkih in njihovi uporabi

Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika. Piškotki niso nič novega, zakon je posegel zgolj v način obveščanja in soglasja uporabnikov spletne strani glede njihove uporabe.




Osnovni podatki o ponudniku storitev spletne trgovine:


Naziv: REF, oglaševanje, trgovina in druge storitve, d.o.o.
Naslov: Bezjakova 29, 2341 Limbuš, Pekre
Spletna stran: www.frappe.si
E-pošta: info@frappe.si
Pritožbe in spori: info@frappe.si
Trgovina: www.frappe.si
Identifikacijska številka za DDV: SI 17078741
Matična številka: 3447278000
Transakcijski račun: SI56 1010 0005 2346 821




REF d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja spletne trgovine Frappe kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.